2011. szeptember 19., hétfő

Édes kis semmiség 1. rész

Egyszerűen remek ölet! Nemrégiben egy új ismerősöm: Rózsa, mutatta ezt nekem.
Persze nekem is el kellett készítenem. Szeretem, mert egyszerűűű.
Cukrozott citromhéj


Hozzávalók:
4-5 citrom, kb 10 dkg kristálycukor

1. Alaposan megsikáltam forró vízben a citromot. Majd egy citrus hámozóval ennek hiányában egy sima reszelővel leszedtem a citromok héját.
2. Hozzákevertem a cukrot. Már kész is. :-)))) majd helyes kis üvegbe tettem és irány a hűtő. Ott aztán jó sokáig eláll.

Nagyon ízletes, isteni illata van, sütibe, pedig egyszerűen szuper. Hamarosan jönnek a süti receptek vele!!



 Egy kis kreatívkodás

sok-sok cukorral




                                                                       sütésre várva

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése